onsdag 7 augusti 2013

Sjuuuk

Nu ligger Christopher här och sover igen med nästan 39 graders feber. Buhuu det här är så tråkigt. Och jag har också börjat må dåligt för jag är trött. Sover för lite och håller igång för mycket på dagen.  Igår somnade Theodor lite efter åtta så vid halv nio gick jag och la mig. Kunde inte somna på ett tag men bättre att vila hur som helst. Vid 04 var Theodor klarvaken och höll igång i säkert en timme. Han fick ligga och sprattla bredvid mig och jag somnade nog en stund. Tills han blev trött och börjar skrika. Urk, kl 04 är det natt Theodor! Svinhungrig blir jag också när jag måste vakna sådär mitt i natten då på morgonen mådde jag jätteilla  och har gjort lite hela dagen..

Jag ska åka en sväng till A6 med mamma snart en sväng i alla fall. Inte kul att bara sitta i soffan...

Inga kommentarer: