torsdag 1 augusti 2013

Hotellbokning

Stackars min pojkvän. Inte bättre än, ont och ganska hög feber, trots tabletter.. Imorgon ringer jag vårdcentralen igen för att checka av läget. En tycker att det i alla fall borde blivit lite bättre nu. Bäst att höra vad de tycker innan helgen hoppar igång!

Jag bokade hotell idag i alla fall inför hundhämtningen. Det får bli att åka till Stockholm (eller ja, Arlanda) på min födelsedag. Lyxa till det lite på hotellet, äta hotellfrukost och sen hämta hunden på flygplatsen. Det blir nog mysigt! 

Imorgon och lördag tror jag det ska bli fint väder. Det vore kul att lägga sig vid Vättern och sola och bada lite. Så tråkigt att Christopher är sjuk nu ju! Hade sett fram emot att göra saker ihop. Bada, sola, picknicka och massa annat barnfamiljsvänligt.. Hade även sett fram emot att få mer avlastning från Theodor men det blev ju istället heelt tvärtom. Det är tur att han är en hyffsat enkel kille att ha med att göra, även om han gnäller ibland!



Inga kommentarer: