fredag 16 augusti 2013

min kille med svarta brallor

Idag på sjukhuset kom en i personalen och tittade på Theodor. Han är ju för söt, så det är ju inte konstigt hehe ;). Hon undrade i alla fall på något vis om det var en flicka eller pojke, och sen konstaterade hon att "ja han har ju svarta byxor", alltså en pojke. Jag och Christopher tittade frågande på varandra sen. Svarta byxor=pojke? Hm! En tjej skulle likaväl kunnat ha svarta byxor på sig!

Hur som helst, jag och Theodor har varit på sjukhuset idag sedan lite innan nio till cirka fyra på eftermiddagen. Christopher blev flyttad till en annan avdelning där man nu får ha telefon. Skönt det, hehe. Vi får se vad läkarna säger imorgon, hoppas på bra besked. Nu vill vi få hem pappan till familjen. Nu är han tillräckligt pigg för att jag inte ska tycka det är läskigt att ha honom hemma igen hehe!

Theodor i sin rosa body med ananaser på.
Theodor har både kläder och saker i alla möjliga färger, det tror jag kan vara positivt på flera vis!

Theodor i likadan skjorta som pappan har.



2 kommentarer:

Lisette sa...

Vad skönt att han fått byta till en mer bekväm avdelning :) Väldigt roligt att höra att han känner sig piggare!

Linn sa...

Ja verkligen! Det kändes lite oroligt ett tag!