onsdag 28 augusti 2013

Nutellamacarons

Idag hade jag och Christopher planer på att baka. Christopher fick promenera till affären med Theodor och handla det som behövdes. Först åt vi middag och jag var så hungrig att jag kände mig yr när vi väl åt. Och efter att ha ätit blev jag så mätt att jag mådde illa. Ysss.

Tillslut bakade vi i alla fall och det var nutellamacarons som stod på schemat. När vi hade gjort klart smeten slog det mig att vi inte hade några bakplåtspapper kvar. Suck! Jag fick slänga ner Theodor i vagnen och gå och köpa. Kirrat och klart och vi kunde göra klart.

De blev kanske en anings höga men men. För att vara första gången som vi gjorde macarons så tycker jag att de blev helt okej och framför allt väldigt goda!





Nu är det snart idolmys idag igen och ikväll blir det varma frallor. Tröttnar aldrig!!

Inga kommentarer: