onsdag 20 maj 2009

Balen

Idag har jag gjort saker, tagit tag i saker, uträttat ärenden som man säger. Började med att sova rätt länge, väldigt viktigt. En bra start på dagen kan ge mycket. Sen bar det av till staden där jag blev liiiiite brunare. Sedan så hade jag även ett armband till balen att hämta ut. Jag lämnade ju in det till guldsmedjan för att göra det lite kortare. Det gick smidigt och en till sak var avklarad. Sen var det ju det där med slitet hår. Fick helt enkelt bli så att jag gick till frisören och bokade en tid. På fredag jag håret bli någorlunda fräscht igen, yess! En till sak var klar och jag begav mig till nästan. Jag sydde lite i syslöjden. Det blev en såndär fin sak till christophers bröstficka till balen, vi får se om den passar eller inte. Försökte även sy en rosett till min vita klänning, men var ju nästintill omöjligt i det där chiffong tyget. mmh. Ja, sen kom det stora för dagen: Balen. Framförallt var det Jennie och Frida jag ville se, men även några andra kände man ju igen. Men alla var vääääldigt fina och jag blir smått nervös inför min egen bal. Jag vill vara finast av alla men vet inte hur det skulle gå till. Har redan sett vissa klännigar som jag tycker är finare än min. Men jag blir nog fin för det får vi hoppas. Javisst.
Ikväll var jag också och red på hästen och snart ska jag duscha bort hästlukten. Anders har även åkt till USA, New York idag. FUSK!

Inga kommentarer: