söndag 24 maj 2009

Spontant biobesök

Ingen uppdatering igår, men idag blir det det. Jag började med att jobba igår. Väldigt trevligt att städa rum från klockan 10-16. Fint blev det tillslut och som tur var jobbade amanda också. Det blir mycket trevligare när man har någon att prata med. Hemma väntade Christopher men han var väldigt tjurig. Speciellt när filmen började lagga. Hade han fått välja hade nog dvd:n blivit utslängd genom fönstret. Tur att att jag bestämmer vad som händer med min dvd och inte!

Lite spontant sen direkt efter kvällsmiddagen sa Christopher: vi åker på bio, jag bjuder. Inget man tackar nej till. Klockan var redan nio så det var bara att sätta sig i bilen och hoppas på det bästa. Två filmer visades 21.15 denna kväll. Wolverine och Max Manus. Eftersom vi redan har sett wolverine så blev det Max Manus, utan att alls veta vad det var för film. Det visade sig vara en norsk film om andra världskriget. Var ändå en helt okej film och kvällen slutade bra!

Idag ska jag göra klart min filosofi. Eller det är vad jag strävar efter, sen får vi se hur långt jag kommer.

Inga kommentarer: