torsdag 7 maj 2009

h&m är kalas på byten!

Hejsan hoppsan! Nu har jag precis suttit här och lufttorkat lite. Har nämligen smörjt in mig med doves smörja som ska göra mig lite brun. Vet inte om detta kommer funka, väldigt tveksam. Men jag lär ju inte bli blekare iallafall.

Var som jag skrev innan på h&m och skulle byta min kjol. Det gick galant. Eller, det fanns ingen annan kjol i min storlek, och eftersom jag hunnit använda den så fanns det inget värde kvar för dem i den. Så den sänktes med 100spänn, så priset blev cirka 30 kronor. Helt okej för en kjol! Dock betalade jag 30 kronor idag med och fick mig ett snyggt linne. Det ska jag se till att visa här någon dag. Varför inte imorgon?

Spinning/skivstång-passet tog allt på krafterna och jag är väldigt hungrig just nu. Huvudvärken försvann under träning hursomhelst. Det var ju skönt, kanske jag kan få lite mer matte gjort ikväll iallafall! Kanon! Ledig imon med, hur härligt blir inte det dåå. Blir det matte, brownies och en helt kanon kväll gissar jag på!

2 kommentarer:

Dick sa...

"Doves smörja". Ja, hur viktigt är det egentligen att bli brun? För min del spelar det ingen roll alls.
Att äta morötter lär ge en liten
nyanshöjning.

Linn sa...

ja men Dick, jag vill vara brun på min bal för jag tycker det är fint! morötter är ju ett sätt. man kanske ska köra på en kombination