söndag 24 maj 2009

Mest babbel och romerska bågar

Sitter här och äter chokladbit efter chokladbit. Mitt nya liv är borta för längesen.. Dte var illa. Jag mår bara illa av att äta massa onyttigheter. Ska ta upp det nya livet snarast igen. Dessutom har Anders åkt till USA, så min främsta träningskompis är inte hemma! Ingen träning heller alltså. Jag hade kunnat träna själv, men hur kul är det. Inte kul alls. På tisdag ska jag och christopher gå på S/S. Den här gången fååååår han inte banga. Om vi inte har något bättre för oss då. Trotsallt bal dagen därpå, kan behövas fixas saker.

Om 4 chokladbitar har jag ätit upp en hel romerskabågear-ask. Öppnade den i fredags. Elin tog några, inte så många. Christopher åt en igår bara för han inte kunde låta bli. Han hatar mörk choklad. Alltid ska han ta något från mig.. jaja.

Nu är jag mest trött och irriterad trorja. Ska nog lyssna på härlig musik och gå och lägga mig snart! Imon blir det EU-debatt, spännande! Hoppas det ger mig en insikt i vad jag kan rösta på. Jag känner mig rätt lost i den frågan, men jag vill vara en aktiv medborgare! blahablaha blaha Vad ajg babblar då. Hur som helst. Godnatt!

Inga kommentarer: