fredag 15 maj 2009

matte är nu över

Matte provet är gjort och det var väldigt svårt. På många uppgifter kom jag inte fram till något svar och vissa bestod mest av att jag skrev av informationen man fick om uppgiften. Hur som helst så tror jag att det kan bli ett godkänt. Skulle jag inte få det lär jag nog klara mig ändå. Får jag vg skulle jag bli överlycklig!

Nog om det för nu är det faktiskt över. Ikväll ska vi ses några stycken från klassen och kanske grilla något och ha det trevligt tillsammans. Kanske att det blir här hos mig så bäst att jag städar upp lite nu så man kan gå in i mitt rum utan att trampa på något. Egetnligen skulle jag och anders gått på spinning idag med. Men han bangade för att provet var svårt.. jaja. Jag bangar väl jag med då. Har svårt att göra saker själv. Så blir det med det. Nu äree helg SCHÖÖSST

Inga kommentarer: