fredag 1 maj 2009

icke välutnyttjad dag

Idag har jag gjort alldeles för lite som jag borde och för mycket av sådant jag inte borde göra. Sov ganska länge, vilket var skönt. Sedan så satte jag mig framför tv:en för att plugga matte. Det gick inte så bra, vet inte var jag ska börja någonstans. Måste ju lära mig allt som står i boken iprincip. Eller kan ju ganska mycket egentligen men man ska ju komma ihåg allt också. Tog istället bilen till tenhult ihop med Myran och hämtade min kära christopher. Orkade inte vänta. Sen så gick vi ut på altanen och spelade lite kort. Kortboken vi hade söög så vi övergick till mastermind. Jag är så sjukt dålig på mastermind så jag började nästan gråta tillslut. Lyckades inte så bra med andra ord. Har även ätit chokladhjärtan ur en box helt utan en anledning. hm.. nu blir det grillat kött med sås och potatis! muuummsss.

Inga kommentarer: