söndag 17 maj 2009

Mysa i sängen snart

Spinningen var jobbig. Linda kör rätt tufft. Värst är det när coldplay låten början och hon säger: Det här är den längsta låten på hela passet! Och efter den låten kör man spurtintervaller. Tog det rätt lugnt på slutet. Började må lite smått illa och kände mig lite ostabil. Under passet kändes det som mina armar blev lite brunare. Var det så att dovesmörjan trängdes fram lite när jag blev varm? Eller kanske var det så att hela min kropp färgades i en mer röd-rosa ton när jag kämpade på cykeln? Undrans vad som är mest troligt..

Nu är jag trött efter passet och ska gå och lägga mig när jag skrivit färdigt psykolgin. Tänka sig, när man verkligen måste går det så mycket lättare att skriva. Skrev ihop avslutning och inledning på kanske 5-10 minuter när jag kom hem vid halv 7 tiden. Skönt. Två dagars skola att se fram emot i veckan. Peppt. Ska iallfall fixa lite snacks nu, lite vatten, myskläder och städa lite i rummet(känns mysigare i sängen då), och titta på nått kul på tv. GÖTT

Inga kommentarer: