tisdag 12 maj 2009

Glittrigt balhalsband!

Det var längesen jag så gärna ville sova vidare som jag ville denna morgon. Men det blev att stiga upp och gå till skolan. Matte blev en aktiv lektion, de andra var slappa. Efter skolan promerade jag genom stan bort till kristna brud och fest affären(jag hade tänkt hoppa på en buss och åka två hållsplatser om det bara hade kommit någon!) Där hittade jag iallafall ett väldigt fint, glittrigt halsband som jag köpte. Precis ett sådant jag tänkt mig! Fanns även ett superfint matchade armband. Men det var oturligt nog för långt för min tunna handled. Så eftersom de bara hade en dags öppet köp så vågade jag inte köpa det. Men ska nog köpa det imorgon hursomhelst och gå till en guldsmek och kirra det!

Christopher bangade på att träna idag också, så det blir att plugga matte hela denna kvällen. Det kna ju behövas. Så trött på matte när jag inte kan lösa saker. När man inte kan lösa det, så går det inte alltid hitta svaret till hur man gör. Vad gör man då? Sätter sig och skriver blogg istället. Kanon! Bäst att jag återgår till matten nu. haj

Inga kommentarer: