måndag 4 maj 2009

Spinning m.m..

huh. Nu är jag hemma och har ätit laxsoppa och mackor. En rätt sen dag i skolan då jag och några andra hade svenska tal. Det gick la helt okej, med tanke på hur mycket jag förberett mig hahh. Efter skolan blev det som planerat spinning med Anders. Pontus hängde med på. Det var sjukt jobbigt och det var längesen jag var blöt av svett. Men gött när man verkligen anstränger sig och blir trött.

Har även haft på mig en kjol från h&m idag. En enkel kjol som består av ett brett resårband i midjan och sen bara tyg som hänger. Denna kjol är lite livsfarlig att vistas i. En dag hade jag på mig denna kjol (utan några strumbyxor eller liknande) och jag och Christopher var ute. Då tog vinden tag i kjolen och den vändes upåt istället för fallande neråt. Inte bra. Tur att det hände ihop med endast Chrilleponken. Bäst att hålla i kjolen när man går på stan!



Nu ska jag denna kväll öva lite på samhällsredovisning så att jag är lite föreberedd iallafall. Sen får jag väl faktiskt ta och plugga lite matte. Måste det, måste måste måste.

Inga kommentarer: