söndag 10 maj 2009

Aktivt pluggande, med avbrott

Nyss avsatte jag en timme av mitt liv till full fokus på att skriva på mitt psykolgiarbete. Det gick faktsikt bra. Fick ungefär 1½ sida skrivet och det är ju ganska bra med tanke på att det max får bli 5 sidor sammanlagt. Förtillfället ligger det på 3 sidor.. Det handlar om dröm och sömn. Jag får skriva en utdragen inledning och en lång slutsts/disskusions del! Har även en del mer grundfakta och ta upp också faktiskt. Det ska nog gå bra!

Efter ungefär en timme när jag jobbat med arbetet så tröttnade jag och började göra annat. Först klädde jag på mig min vita klänning från förra året. Tror jag satsar på att ha den på studenten. Vissa fokuserar ju väldigt mycket på att skaffa en speciell klänning till denna dag, men jag tar det lite mer chill. Förra årets blir kalas. Eller så blir det den jag sytt.. Fast förra årets är finare. Blir nog den. Kanske, får se! Sen kom en annan klänning på som jag köpte i höstas. Jag har aldrig använt den. Den är ju för fin för att användas till vardags så är ju inte jätteofta man får tillfälle för att ha den. Det får bli i sommar, barbent med fina skor till. Kanske ska jag anordna en typ.. midsommarsfeest så jag får en anledning till att ha den. Det får nog bli något sådant.



En väldigt naturlig spegelbild där man hursomhelst ser klännigen som jag tycker är fin!

Har som sagt också börjat smörja in mig med brun-smörjan. Även om jag är medveten om att det än inte har gjort något skillnad på min färg så inbillar jag mig det ändåså. Speciellt när man har smörjt in sig så blir ju huden lite glansigare och ser lite brunare ut. Så även om min verkliga färg inte ändras nått så känns det ju så för mig. Det är huvudsaken!

Inga kommentarer: