måndag 25 maj 2009

Veckoplanen!

Tröttsamt att göra filosofi. Jobbigt att skriva jobbansökningar. Speciellt för att man verkligen måste göra det.. Men det är ändå en bra, kommer det blir iaf tror jag.

Måndag: Idag, jag har varit i skolan. Hunnit med att sola lite och ska snart fixa lite med filosofin och jobbansökningen.

Tisdag: Skola givetivs, meningslös dag men åtminstone sovmorgon. Efter skolan möter jag upp Christopher för att köpa en present till min mormor som fyller år. Insåg också att det faktiskt är bal denna eftermiddag så jag kan ju inte gå på S/S. På kvällen efter balen sen ska jag fixa mina naglar och sådär. Även bilder på balfrisyrer om jag inte gjort det tidigare.

Onsdag: BAL. Börjar med frisyr, sen smikning. Kan bli tajt att hinna med att hämta Christophers smoking. Hoppas han kan lösa det utan mig. Ja. Sen blir det bal. Ser ut som det ska bli sol också. Hoppas det blir kul!

Torsdag: Sova och öva på redovisningar

Fredag: Det sista i skolan någonsin innan studenten. Psykologiredovisning och filosofisaken. Efter det är det chillare än någonsin. På kvällen ska vi ut med Camilla. Eftersom hon fyller år imorgon tisdag så blir det första gången ut dårå. Det blir nog kalas kul. Det vár ju ett tag sen man besökte bongo nu!

Under helgen ska mormor ha kalas. Annars ska jag bara tare lugnt och fixa med sådant man inte hinner annars. Typ städa?

Inga kommentarer: