onsdag 6 maj 2009

Tenhult över natten

Nu har jag kommit hem från min pojkvän. Idag hr jag fått städa hans garderob. Det var välbehövligt och kul. Skulle vilja grundstäda hans rum och piffa till det, men det tillåts inte. Att komma i närheten av garderoben krävdes en del tjat. Annars var det en mysig morgon och jag fick hans dataskräm. Den är större än min, det är nice. Fick även reda på att han visst gillar jordgubbar. Såna vanliga lögner som han drar till med ibland. Så kommer det fram ett tag senare att han ljög. En annan gång sa han att han hade varit på liseberg och han berättade om den nya attraktionen var rolig eller inte. Sen visade det sig några månader efteråt att han inte alls hade varit på Liseberg. Himla käckt.

Nu ska jag städa lite för att göra någon nytta, sen blir det mat och pluggissh. hej

Inga kommentarer: