tisdag 12 maj 2009

utmattad

Nu sitter jag här och lufttorkar igen. Även håret lufttorkar jag idag, för den som är intresserad! Matten är otroligt krånglig ibland. Och jag är trött, opepp och känslig. Bubblar upp tårar för minsta lilla. Speciellt sådanahär fina tv-moment. Till exempel när jag tittade på sjukhuset innan. Då var det en kvinnan som födde barn. Hon tyckte inte det var så klul såg man defenetivt, men så kom lilla babyn ut och alla blev lyckliga. Ja, då börjar ju nästan tårarna komma. Vill bara sova, sova sova sova nu. Ska jag göra snart också. Efter att jag läst lite i matteboken förståss!

Imon blir det ped-matte och matte och matte och ridning. Fredag blir det matte och sen ingen matte någonsin mer. Iallafall inte på mycket länge!

Liten smygtitt på min balklänning med. Ska ha ett till pärlband i ryggen nog. Eller kanske två, säg det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

WOW, snygg klänning! ;)

Linn sa...

Tackar!:)