måndag 11 maj 2009

Brunisar!

Nu kom jag alldeles nyss hem från skolan. Hundarna är mätta och belåtna och dom ska få chansen att kissa och bajsa snart igen. Sen så ska jag åka till en mataffär och köpa brownies. Jag och mor ska nämligen åka till hennes vän som hjälper till och syr min balklänning i eftermiddag. Hon trodde att den kunde bli helt klar idag! Det vore ju gött. Browniesarna ska vi bjuda på, då någon av barnen tyckte det var gott tydligen. Måste säga att dom verkar ha väldigt bra smak. Sen blir det matteplugg. Yes..

I skolan idag har vi pratat massor om studenten och jag börjar bli mycket mer pepp nu. Det komer bli kul att fixa allt tillsammans och fixaa och greja! På fredag verkar det som att det blir en liten klassfest också, vilket är på tiden. Det kan nog bli jätteroligt och många verkar peppa på det med i klassen! Schöööössst

Inga kommentarer: