söndag 10 maj 2009

Taxi

Igår vart jag bjuden på kalas till min farmor som fyllde 75 år. Men så skulle jag vara taxi åt Christophers pappa och Anna så då blev det inget kalas. Istället körde jag deras bil till habo och släppte av dom. Hoppas de tyckte jag körde säkert.. Medans vi avvaktade i några timmar, från 16.00 till cirka 00.00, för att hämta hem dom igen så titade vi på Grey's. Säsong fyra är det som gäller nu, och jag har tydligen sätt ganska många avsnitt sedan tidigare. Men det var väldigt mysigt och trevligt. Istället för att göra kvällsmat bakade vi chokladbollar och slängde i oss. Sen bar det som sagt av till Habo igen för att plocka upp festmänniskorna hah. Det var mysigt att köra i mörkret och resan gick som tur var bra. Tidgare under dagen, när Christopher och jag låg i sängen och mös lite sa han nämligen att han älskade mig, och att han ville säga det ifall att vi skulle krocka! Hade ju varit typsikt om vi hade krockat när han sa så..

Jaja, nu ska jag plugga matte och sätta på en film. Vår tv är nämligen död. Något måste gå på tv när ajg pluggar. Blir så jobbigt annars. Hare fint

Inga kommentarer: