torsdag 28 maj 2009

Balen!

Balen var väldigt lyckad!! Började bra med att jag tyckte frisyren och såntdär blev tjusigt. Sen följde alla de vanliga tradtionerna med en lite förfest och sen rullade vi in utanför stora hotellet. Mitt under ett regnmoln. Tur att det var sol samtidigt! Inomhus blev det lite av varje. Inget att klaga på inte! Det var kanonersskalas! Tog även en svängom under valsen, även om det kanske inte var vals vi dansade! haha. Efter stora hotellet gick vi en svänga till piren och sneglade lite på fotboll(inte jag men vissa andra). Därefter huset där det dansades runt och var himla skojsigt. Efter 12 någon gång begav vi oss för att äta. Insåg att det inte fanns något att äta så vi ringde på hemskjutsen, mor. Fötterna värkte och det var obekvämt att sova med min frisyr. Annars var allt tiptop! Verkade som Christopher även ställde in sig fint bland klassisarna. Det va ju gött det!

För en timme sen, vid 12, åt jag och christopher frukost. Spagetti och köttfärssås, mums. Har även tittat igenom alla bilder som togs igår. Alla var så finfina och skulle vilja visa allihopa. Men då blir det himla många bilder!









Inga kommentarer: