lördag 2 maj 2009

Grey's Anatomy

tjuhuu. Idag har jag vaknat upp brevid Christopher. Jag sov så långt jag kunde ifrån honom inatt kändes det som. Hur långt man nu kan sova ifrån varandra i en 90säng. Sov som jag brukar tyckte jag, men ändå hade jag ont i ryggen när jag vaknade. ´Ska man lägga han på en madrass på golvet istället kanskee? neej, puh. Sen så tittade han på Grey's och jag gjorde frukost på sänge. Blev smoothie till mig och rostat bröd. Han fick en hönökaka med skinka, juice och en kiwi!

Lite senare så tog vi bilen till media markt och köpte säsong fyra av Grey's. Det är nice. Får dock inte börja titta än, för jag och Christopher ska maraton se den när han sett färdigt på säsong 3! Sen tog vi en tur förbi mcD, i driven. Där stod camilla och och tog betalt, vilket var trevligt! Sen blev det hemfärd, åkte och tankade, vilket var läskigt med kort. Sen var jag en snäll person och körde Christopher till tenhult för att hämta hans plånbok. Åkte tillbaka och släppte han vi stationen så fick han åka själv till Bankeryd..

Nu la jag mig i solen nyss för att skriva talet till på måndag. Har ont i huvudet och att ligga i solen och tänka gör det inte bättre.. Ska ut och steka en stund till sen blir det ensam hemma kväll med hundarna. Ska se robinson och mysa.

Inga kommentarer: