torsdag 14 maj 2009

Dove

Nu har jag packat ner mina matteböcker. Tror det är försent att lära sig mer nu ändå. Det kommer nog gå vägen.. MVG är ju inte direkt något mål med detta provet för min del! Nu sitter jag istället och lufttorkar igen. Jag skulle faktiskt vilja rekommendera dovesmörjan för den som vill bli tillfälligt brun. I vanliga fall tycker jag fake-bränna inte är något att ha. Ska man vara brun så ska det vara äkta stekning. Men nu har jag inget tillfälle att steka, även om jag hade velat. Och lite färg vill jag ha på min bal. Speciellt eftersom jag blottar hela min rygg. Där föredrar jag en brunare nyans före den vita. Dove har iallfall gjort min hy lite brunare i färgen. Det känns bra!

Idag har även mamma och nalle puh bokat en resa till sommaren. Ganska avundsjuk på att de ska åka till rhodos och sola och bada och sådär. Hade dock inte velat följa med dom ändå ensam men ändå. En rolresa med en trevlig vän eller kanske pojkvän hade jag inte tackat nej till! Men man får väl nöja sig med en vecka ensam hemma. Inte illa det heller! Då ska jag bara ta det lugnt hela veckan och njuta av livet. Inget jobb, ingen skola, inga problem hoppas jag. Vad kan det värsta problemet vara just då? Att Christopher vill se film hela dagarna medan jag vill ta med honom ut och sola och göra mera aktiva saker? Jag överlever nog! nu ska jag sova om 30 minuter tänkte jag. Huh. Nervöst.
Godnatt

2 kommentarer:

Sandra sa...

Ska vi åka nånstans?

Linn sa...

ja varför inte!