fredag 15 maj 2009

Stäng toalettlocket, snälla!

Något som stör mig ganska mycket är när människor lämnar toalett locket uppe. Vad är grejen med att göra det? Det finns ju ett lock av en anledning. Det ser fräschare ut när man kommer in på en toalett där man inte direkt blir välkommnad av att se rakt ner i en toalett. Även om toaletten är fräsch så är det fortfarande en toalett med snuskigt vatten. Speciellt irriterande tycker jag det är på "min" toalett. Det är en av våra toaletter där jag har alla mina grejer så som tandborstar och smink och sånt. Så kommer man in där och ska fixa till sig eller något och så ser man rakt ner i en ofräsht toa. Fy. En gång dessutom när någon hade lämnat locket öppet så råkade jag riva ner mitt tandbortställ. Då hamnade det i toaletten. FRÄSCHT!. Mitt fel att det trillade, men hade det bara varit för mig så hade jag INTE behövt rota med händerna i toaletten! STÄNG TOALETTLOCKET!

Inga kommentarer: