söndag 31 maj 2009

Avundsjuuuk

Jag lider för tillfället av extrem avundsjuka! Vill åka utomlands och bada och sola och njuta mer än någonsin nu. Tittade runt på facebook och såg att de hade varit i turkiet på just vårt hotell. Eller vårt, men var där två år i rad. Hotel och då givetvis pool precis vid havet. Blää. Fusk,fusk, fusk. Jag vill ocksååååå. Speciellt mysigt hade det varit med Christopher. En lite romantisk kärlekssemester. Umgås i en vecka själva. Har det hänt? Noppe. Hade varit härligt. Meeen jag hade varit nöjd med att åka med någon annan också. Förutom nalle puh och mamma som jag hade kunnat åka med när de ska till Rhodos om jag velat nog. Det hade inte varit roligt, då är jag hellre hemma och röjer här en vecka.

Nyss hemkommen från Camilla nu i alla fall. En liten tebjudning som hon så fint ordnat för att fira sin födelsedag. Bjöds på massa gott fika så man blev supeduper mätt. För att kunna äta lite till fika tog vi en paus och promenerade längs vätterstranden i solskenet. Fina grejer. Nu ska jag dega som man säger. Hadet!

Inga kommentarer: