onsdag 6 maj 2009

snart dags att sova

Idag har jag gjort en liten provning till min balkläningen igen. Den blir nog superduper fin! Har köpt genomskinliga pärlor som jag ska trä på en fiskelina, som sedan ska sitta i ryggen. Främst för att klänningen ska sitta uppe. Det blir nog nice. Frågan är hur jag ska sätta trådarna i ryggen. Rakt över? i kors? på något annat huxfluxigt vis? vet inte.. så mycket beslut! måste iallafall köpa smycken. Var finns det bra smycken, sådanna precis som jag vill ha?

Trivs även med nya skärmen, inte så trångt och ihopklämt längre, det gillar jag minsann. Sitter här nu framför skärmen och är trött i benen. Var och red, och Miro som jag hade är ingen åka-häst häst. Men det var kul.

Dags att sova! Imon blir det tufft med spinning/skivstång pass.

Inga kommentarer: