lördag 16 maj 2009

Bio

oh vad skönt det var att få sova ut denna morgon! Det var inte igår. Dock vaknar man av att mamma, nalle puh och jimmi äter frukost. Dom måste tro att mitt rum är ljudisolerat! Det är det inte kan jag lova! Idag har jag än så länge varit i tenhult och hämtat Christopher. Därefter åkte vi över barnarp hem. Lite omväxling sådär. Till ikväll har vi bokat biobiljetter. Var ju ett tag sen vi var på bio nu. Ett tag gick vi på bio sådär en gång i veckan. Otroligt ekonomiskt. Ja men vi ska hur som helst se Wolverine. Får väl se om den är bra, annars är det alltid kul att göra något hur som helst.

Igår hade vi en trevlig grillkväll här hemma iallfall. Jag och nio till i min klass, tror jag det var, grillade lite och sen spelade vi lite spel. Det var trevligt. När jag väl kom i säng vid halv tre var jag väldigt trött och somnade kvickt. Sköntish!

Inga kommentarer: