lördag 30 maj 2009

Hamburgare och pommes!

Oh vilken härlig sovmorgn jag har haft idag, Gick nte upp ur sängen förrens halv 1 ungefär. Först och främst lyckades jag sova länge, jag mådde fint och Christopher låg brevid mig. En riktig mysmorgon vilket var underbart. Igår var vi tjejer på bongo först dårå. Jag har aldrig någonsin varit på bongo tidigare då det varit så lite folk där. Men vi ahde det rätt trevligt ändå må jag säga. Jag och camilla delade på en hamburgare som johan gjorde iordning åt oss. Fytusan vad god den var!! Den ska jag lätt köpa nästa gång jag går dit! Jag kan ta det och vatten. Kan vara taxi? Boka mig bara! Lite senare begav vi oss till amor, eller heter det tusen och en natt? Hur som helst så köpte vi där pommes med bearneisesås(stavning?haha). Det slog nästan Bongos potatisklyftor alltså. Mummmssssssss! Vi satt där till stäning, klockan var ett. Sen åkte vi hem med bussen halv 2 och i mitt fönster stod Christopher och visslade när jag promenarde på gatan. Kalas!

Nu är det massa människor här för mormor har fyllt år och det är kalas. Lite senare sen ska jag till martin och se robinson med några i klassen. Låter som en trevlig kväll må jag säga. Dessutom har jag inget plugg mer. Jag kommer inte plugga något de närmaste månaderna! Sjukt. omställning i vardagen. Blir nog rätt lätt att anpassa sig!

Inga kommentarer: