fredag 18 oktober 2013

Blöt Theodor

Sitter i soffan tillsammans med ett litet monster. Innan idag när Christopher var och jobbade passade jag på att ordna till det i skafferiet. Theodor kröp runt på golvet och skulle hela tiden till djurens vattenskål. Tillslut orkade jag inte stoppa honom och han välte ut hela skålen med vatten, såklart. Hela han var blöt så jag tog av honom allt så fick han vädra rumpan lite också. Han satt en stund och bet på sina blöta kläder och skrattade. Haha, tokig. Sen blev det argt och jag lyckades få i honom lite välling. Det fick följas av en dusch (kändes lämpligt efter att han hade färdats naken i köket en stund hehe). Han ammade lite sen och somnade. Seeen vakande han vid 19.30, precis när jag satte tänderna i min taco.  Sedan dess har han varit vaken och nu är klockan snart 22. Han skrattar åt det mesta för att han är så trött. Kul att han är glad åtminstone!

Just nu är det paus i idol. Vilken är er favvo?? Jag gillar nog Elin mest! Nu ska jag smaska i mig mer choklad och hoppas på att Theodor somnar snart. Jag är själv väldigt trött nämligen så vill lägga mig direkt eftee resultatshowen!!

Imon ska jag iväg på kvällen och hänga med tjejer och dricka en och annan drink. Det ska bli mysigt, hoppas jag inte är för trött bara!!

Var tvungen att köpa dessa kläder häromdagen. Så söta!

Theodor och en sladd. Att sladdar kan vara SÅ kul??

Inga kommentarer: