torsdag 31 oktober 2013

Mmm

Idag har jag hämtat ut min telefon, yey! Plötsligt hör man folk tydligt när en pratar i telefon. Högtalarna fungerar, båda två. Alla bilder blir inte suddiga. Jag har ett headset. Jag kan låsa upp min telefon med mitt fingeravtryck. Coolt. Jag är nöjd!

Annars har jag en låt i huvudet som jag inte kommer ihåg vad den heter. Min källa till de här två låtarna, Elin, kunde inte heller förstå vilka jag menade. Inte så lätt för henne, mina ledtrådar är små och osäkra. Ändå jobbigt,vtill lyssna på låtarna nu!!!

Nu ska jag ta hand om sista tvätten. Egentligen skulle allt varit klart nu, men nej. När jag innan gick ner och skulle hänga upp sista maskinerna så hade allt i hela mitt tvättrum dött. Så fick ringa hyresvärden som kom efter en stund och så fick jag köra om... Suck!

2 kommentarer:

Elin sa...

Hann inte leta efter låtarna ikväll! Gör det imorgon :)

Linn sa...

Jag tror på dig, du brukar lösa det mesta! :D