onsdag 2 oktober 2013

Frisk (hoppas jag)

Woho, idag känner jag mig bra, men trött. Theodor vakande vid 03 och var klarvaken. Vad gör man då? Kanske vid 04-04.30 somnade han om igen och sov till lite innan 8, det tackar vi för. Feber och så känns borta, det känns lite skumt i halsen bara. Inatt hade jag mycket behov av att hosta vilket inte är bra. Theodor reagerar väldigt mycket på hosta och harkel och kan gå från att sova till att stirra om någon hostar till.. 

Kaoset uppstod här hemma när jag under ett dygn inte orkade göra något mer än att amma typ. Diskberg, kläder överallt, leksaker utspritt och smutstvättsberg som bara blir större. Nu har jag duschat och ska sedan fortsätta med diskberget som jag avverkade endel av igår. Sedan ska det kokas mat till Theodor att frysa och göras mat till mig. Det blir nog en sväng till öppna förskolan sedan och därefter tvätta! Skönt när allt är rent och iordning sen, om det nu blir klart någon gång! :)

Inga kommentarer: