måndag 21 oktober 2013

Mys i vagnen

Vad det regnar och regnar numera känns det som. Det känns väl mycket för att det har varit så fint väder länge.. Idag gick vi ut i regnet, hunden måste ju få gå (även om hon verkade lyckligare när vi kom in). Jag gick och drömde om att få byta plats med Theodor som hade det riktigt gott. Han låg och sov i vagnen. Vanliga kläder bara i den mysiga och varma åkpåsen. Vagnen var även klädd i regnskydd vilket jag tänker skapar en extra mysig känsla där inne i vagnen. Regn är ju mysigt om en slipper bli blöt och kall hehe.

Jag skulle vilja åka till Ullared och kanske köpa lite praktiska kläder. Typ regnkläder, termobyxor och sånt. Känns bra att ha praktiska kläder nu när vi både har hund och barn. Men ska jag åka till Ullared vill jag ju kunna handla loss lite. Vi får se vad kontot säger efter löning och diverse bidrag!


Theodor i vagnen, fast i fredags!

2 kommentarer:

Veronica sa...

Ser riktigt mysigt ut. Vad är det för regnskydd? :)

Linn sa...

Tullsa heter märket :)