fredag 11 oktober 2013

Tredagarsfeber

Idag uppmärksammade min syster mig om att Theodor kan ha haft tredagarsfeber. Det leder nämligen till att kroppen blir rödflammig. Jag googlade på bilder och det såg ut som Theodor sett ut. Se där ja! Skönt att veta vad det mest troligt beror på. Det har dessutom nästan gått ner helt nu!

Nu har vi fredagsmys här hemma. Massa choklad och idol. Theodor somnade in hos pappa för några minuter sen så lugn och ro en stund för föräldrarna!!

Idag har jag även städat. Så skönt och vårt badrum luktar rent istället för kiss för en gångs skull. (Det luktar alltid kiss typ hur mycket jag än städar. Vet inte hur jag ska göra?). Jaja! Härligt med lite rent här hemmet!

Theodor läste tidning i morse. Sen slängde han sig rakt bak och slog i huvudet. Sååå synd om honom var det då.
Hallå, släng dig inte i golvet så slår du dig inte???  ;)


Inga kommentarer: