onsdag 16 oktober 2013

Tandläkaren

Idag var jag hos tandläkaren. Lyckligtvis var det inga hål, så det blev inte farligt dyrt och inga återbesök. Lite tandsten togs bort och jag fick order om att borsta lite bättre. Det får jag göra då! Skönt att det inte var något mer, känner varken för att gå till tandläkaren igen eller att betala massa pengar..

Jag och Theodor var en sväng på öppna förskolan sen. Eller babygrupp kanske det kallas? Whatever. Idag informerade NTF om säkerhet i bilen. Det mesta har vi väl redan koll på men ändå kul att vara med och lyssna! Theodor hade inte sovit särskilt mycket sen klockan 7 imorse så när jag tog upp honom mot bröstet för att lugna honom vid sådär lite efter 14 så somnade han på 1 sekund. Trött kille!!

Nu är vi hemma och pappan jobbar. Jag tänkte att Theodor skulle smaka avokado innan men det tyckte inte han.. Suck, han gapar väldigt sällan för mat numera, det som gick så bra till en början. Rackarunge!

Inga kommentarer: