måndag 28 oktober 2013

Stormen

Idag är det ju full fokus på stormen. Det har varit lugnare än vanligt vid oss idag här så det har varit så skumt att se hur träd välter i andra städer och att det är på väg hit. Men för några minuter sen började det röra på sig ute även här. Christopher var snabb med att offra sig på kvällspromenaden med Roxi, han ville väl känna på blåsten hehe. Jag var allt lite nervös här inne även om det ännu inte blåser så farligt. Tänk om något skulle blåst ner och träffat Christopher som äter waran och hunden kommer lös och blir livrädd och försvinner?? Haha, de kom in båda välbehållna och hunden hade kissat. Tur tur.. Förutom att personer och djur kan komma till skada och saker blir förstörda så är det mysigt när det är stormigt. Så mysig inne!!

Idag på babysim var mamma med och tog lite kort på oss. Kul att ha ju. Theodor dök idag och det går så bra så, inga sura miner, bara lite chockad. Efter simmet gick vi med mamma på stan en sväng. Theodor fick en tomtedress och en tigerpyjamas av sin snälla mormor och jag fick några askar och ett pannband. Har velat att ett pannband och nu hittade jag precis exakt ett sådant jag tänkt mig, så nöjd! Nu kan jag gå runt blåsiga munksjön utan att frysa om öronen. Yey!!

Nu blir det sängen såklart!

Inga kommentarer: