fredag 25 oktober 2013

Ny mobil?

Idag känns det som jag har hunnit med massor, samtidigt som känns som att jag bara tagit det lugnt. Jag har i alla fall bakat halloween-cupcakes (lite tidigt med ändå). Det blev inte alls som jag hade tänkt men ändå helt ok gott. Framåt kvällningen var jag ute med sonen och hunden och promenerade munksjön runt. Jag var duktig och laddade upp vagnen med massa reflexer och även hunden hade sin reflexväst på sig. Den enda som inte var synlig var jag hehe.. Och sen blev det idol, Joel tittade förbi och Jennie var här och hängde. Gött gött, slapp jag vara ensam ikväll när Christopher jobbar sent också .



Igår började min mobil gå sönder ytterligare lite. Såpass att jag nu har börjat fundera på att det är dags för en ny. Jag har ändå haft den i typ två och ett halvt år så inte helt konstigt. Jag är fast för iPhone så får se vad det kan bli. En iPhone 5s gold kanske? Lyxigt känns det.. Men nu börjar faktiskt den nuvarande 4an krångla. En högtalare trasig, låsknappen är tokig och den är allmänt seg och tokig. Ja, nu när jag börjat tänka såhär kommer jag inte kunna nöja mig hehe.. ...

Inga kommentarer: