tisdag 1 oktober 2013

Sjuk?!

Det känns som att all sjukdom jag slapp under Christophers svacka attackerar mig nu. Igår efter babysimmet började jag känna mig trött i kroppen. Hade ju gått längre promenad med Roxi ovh att bada är ju lite tröttande så det var inte så konstigt. Men det blev bara värre och värre. Att sen inte veta hur mycket en kommer få sova, om Theodor ska skrika och krångla när en själv mår dåligt är stressande. Natten gick ändå ok, även om han vaknade och gnällde endel..

På morgonen skulle jag gå upp och byta bajsblöja. Theodor är numera helt galen och ska vända på sig och rycka i allt. Jag var så trött i kroppen att jag knappt orkade hålla emot. Jag fick snabbt pinna tillbaka till sängen med honom så Christopher kunde ta över. Det började tjuta i mina öron och jag hade nog både halvt svimmat och kräkts om jag inte lagt mig ner..

Min promenad sen från sängen till soffan gjorde att jag kände mig spyfärdig och kallsvettades en stund. Nu har Christopher gått till jobbet och jag känner mig tack och lov lite bättre nu med lite nyponsoppa i kroppen. Jag har inget utrymme för att vara sjuk och vem orkar det.. Hoppas det inte är spysjuka bara huuuu..

Inga kommentarer: