söndag 20 oktober 2013

Mig-själv-kväll

Igår var jag som sagt iväg ensam och det var skoj. Först var vi hemma hos Jennie och åt och drack piggelindrinkar. Sen tog vi bussen in till stan och var en sväng på Karlssons. Jag med lätt ljudfobi tyckte det enformiga dunket var mindre charmigt. Tråkigt när en inte ens kan prata med varandra. Men det var roligt att komma ut lite ändå! Innan jag gick hem gick jag förbi Pipes (normal ljudnivå) och hälsade på andra vänner en snabbis. När jag kom hem fick jag byta ut klackskor mot gummistövlar och låta Roxi få kissa, hhe!

Theodor hade varit lite halvsnäll mot sin pappa. Somnat först men sen vaknat och skrikit. Även vid 04 vaknade han och var ledsen. Alkohol påverkar inte min uppmärksamhet till Theodor inte, det var nämligen jag som fick väcka Christopher vid 04 när han skrek och skrek....

Jaja, kul att vara mig själv lite en kväll men nu vill jag ha myskvällar med Theodor ett tag framöver. Att inte ha Theodor att amma på flera timmar ger även väldigt spända och ömma bröst, inte så skönt. 

Ja, bäst är myskvällar med Theodor! (OBS när han inte skriker!!)


Inga kommentarer: