lördag 19 oktober 2013

Åkpåsepremiär

Idag på förmiddagen kände jag att det var bäst att ta ut Roxi på en längre runda. Christopher verkade inte särskilt sugen på att ha Theodor hemma så jag packad ner honom i vagnen. Jag tyckte att det var så ruskigt kallt i morse så jag tog faktiskt fram åkpåsen. Varför krångla med massor av kläder och filtar när man har en mjuk, varm och go påse? Theodor mös ner och somnade efter en bits promenad!

Idag har det gått bättre med maten för Theodor, tack och lov. Behövde något positivt i det där nu. Han åt gröten jag blandade i morse och även några små bitar av satsumas! Vid middag tog han åtminstone några skedar av maten så alltid något!!

Nu är jag lite fixad och egentligen klar för att bege mig till Jennie. Där ska det blandas drinkar! Hoppas på att Theodor är snäll mot sin pappa ikväll så jag kan känna mig lugn.. Återstår att se! :)



Inga kommentarer: