måndag 7 oktober 2013

Måndag

Inatt steg feber till över 39 så då var vi uppe och fixade med alvedon. Febern gick ner men Theodor kunde inte somna. Christopher tog honom en stund men det gick inte heller så jag tog över igen. Han somnade tillslut runt 03 och sov sen ända till sjutiden. Skönt!

Idag har det bara varit soffdag och sådär. Egentligen var det babysim idag men det fick vi ju ställa in, tråkigt. Theodor har trots febern varit glad och så. Lite extra gnällig och sömnig men annars så. Han fick en alvedon nu ikväll och då fick han plötsligt massor av energi och kröp runt som en tok här (mindre lämpligt kanske? :S)  inne. Sedan gnällde han lite och somnade i mitt knä. Vi får se hur länge han sover tills det är dags för mer gnäll. Stackarn..

Idag körde jag igång en bakblogg också! linnbakar.blogspot.se . Jag vill ju baka men hur kul är det att dekorera och massa när ingen ser, ingen äter mer än jag? Med en liten blogg får jag en anledning och det blir lite roligare. Hur många som läser är inte så noga, det är skoj ändå! Ska länka den ordentligt sen när jag är vid datorn!

Nä nu ska väl jag och min ihärdigs hosta lägga oss!

Inga kommentarer: