tisdag 1 oktober 2013

Jepp, sjuk

Det blev som tur var ingen spysjuka utan mest värk i kroppen och feber idag. Men fy vad ynklig jag kände mig ett tag när det värker i kroppen, Roxi behöver gå ut och Theodor gnäller. Tur för mig att Christopher bara jobbat halvtid nu. Theodor var snäll och sov mellan 11-13 och då passade jag på att se säsongsstarten på greys anatomy, dubbelavsnitt. Mindre lämpligt när en är sjuk och känslig. Till greys gråter en ju alltid. Stackars Theodor undrade väl vad det var med mamma när han vaknade hehe.

Nu ikväll känner jag mig bättre i alla fall så jag hoppas det är typ bra imorgon. Mitt immunförsvar har kanske arbetat på högvarv i kroppen, därav värken? Så känns det i alla fall och jag är inställd på att må bra imorgon. Jag tror att en många gånger kan bli frisk snabbare om man tror att en ska bli det. Men bara ibland.. Hehe

Egentligen skulle jag gått till tandläkaren idag, men det gick jag ju ställa in. Fick en ny tid längre fram i oktober. Hoppas på inga hål eller såååå.

Inga kommentarer: