tisdag 9 juni 2009

alldeles för stor..

Nu har jag och mor varit på a6 och fixat grejer. På village blev det en fin present till min ridlärare. Imon ska jag rida min sista ridlektion, i den grupp som jag har ridit i sen jag började rida. Jag har ridit i den gruppen sen gruppen startat. Jag är ett ritkigt orginal i den gruppen. Men nu ska jag sluta, och då ska jag ge en present till min ridlärare dårå. Kanon. Det jag var ute efter på a6 var också en lite blomma som jag ska ha på min studentklänning för att göra den lite roligare. Hittade en väldigt fin blomma och var nöjd. När jag kom hem insåg jag dock att den är typ 3 gånger för stor och det ser helt galet ut. Min första tanke var: klockan är i´nte så mycket, jag kan ta bilen och åka och byta den. Men fy farao. Helt sjukt trött och orkar ingenting. Vaarföör dåå?! Inte sovit dåligt eller nått. Vill itne bli sjuk, vill vara pigg pigg pigg. Klart jag inte blir sjuk. Då blir jag ARG. Nu ska jag vila. hej

Inga kommentarer: