måndag 8 juni 2009

ny design-bild, inom kort!

Jag vet att min bild längst upp på bloggen är ganska tråkig och opersonlig, även om det är mina lampor på min dammiga hylla. Ja, den hyllan är alltid dammig. Den är ganska högt upp så jag når inte att damma där och jag ser ändå inte dammet. En gång om året ungefär dammsuger jag rodentligt där. Men till sak: jag, eller främst elin ska se till att fixa detta med en fin bild. Bilder på mig, bilder på fin natur, kanske nån på Christopher Eek? Lite av varje i mitt liv. En hund skulle ju inte sitta fel heller. Ja det kommer inom den närmaste tiden vill jag lova. Så håll utkik, det kommer bli awesome!!

Just nu väntar jag på project runway. Sista avsnittet för säsongen ju, väldigt spännande. Jag hoppas starkt på att Leanne vinner. Tycker att hon är bäst och gör snyggast kläder. Hon är bra. Söt tjej. Hade väl lätt kunnat googla vem som vinner men då försvinner ju spänningen! låt det bli en överraskning. NU ska jag bannemig städa färdigt mitt rum. JA. Nu ska jag jag det. Ha en fortsatt trevlig kväll

Inga kommentarer: