torsdag 18 juni 2009

Jobb..

Tjena. Elin påminde minde mig nyss om att man måste söka jobb nu. Det är jobbigt, jobbigt att ta tag i. Speciellt nu när det känns rätt hopplöst. Jag vet inte ens var jag ska söka. Det är väl bara söka jobb på alla tänkabara platser i Jönköping och se om man har tur. Ja, då är det bara göra det med, latcho! Fy.

Idag har det i alla fall varit en, hm, rätt bra dag. Christopher och jag gick inte ihop så bra idag. Väldigt trist att han skulle åka hem men samtidigt var det nog bättre så. Vi blir bara arga och tjuriga. Istället kom Elin och yra hit. Vi tränade lite slalom i trädgården och Loppan hade det superkul när hon snurrade runt och sprang som en galning. Skällde gjorde hon också, minsann. Lite senare kom Anders, Martin och Alex också. Vi tittade på en film och tv. En skön slappar kväll. Nu vill jag helst bara vara med Christopher igen. Typsikt mig. Jaja. Hejsvejs

Inga kommentarer: