lördag 6 juni 2009

Linn är hungrig

Idag har jag varit och tjänat pengar. Har nämligen varit på Scandic då och städat som vanligt. Var en lugn dag, men med mycket skräp. Hatar när det är mycket skräp. Skräpvagnen blir helt överfull och man vet inte var man ska lägga all skit. Löste sig som vanligt ändå och jag kom därifrån vif 4-tiden. Sitter fortfarande bara här hemma framför datorn. hungrig, och stirrar på chokladen som ligger i två skålar framför näsan på mig. Är ganska hungrig och om jag då slänger i mig massa choklad så mår jag lite kosntigt sen. Mamma och nalle puh är lite sjuka idag dock så de har inte lagat något mat. Jätte jobbigt. Har ingen lust att laga mat och vet inte vad jag vill ha och jag vet inte vad som finns. Jobbigt har jag det, väldigt.

Inatt sms:ade christopher halv 3 ungefär och sa att jag fick komma till honom ikväll. Det var ju snällt, blev glad sådär mitt i yrvaknandet. Han varnade dock för att det blir många killar. Jag slopar att åka till Christopher och hänger med Elin istället. Vi kanske ska gå på bio och utnyttja våra gratisbiljetter som vi fick från scandic. Det blir nog kul. :)

Inga kommentarer: