tisdag 30 juni 2009

Semestra..kanske!?

Fuktigheten är olidlig, faktiskt. Kan det inte bara regna istället! Hur som helst har jag fixat o trixat lite nu. Christopher skulle åka till timmernabben nästa vecka där jag tror dom har något slags sommarhus eller nått sånt. Så kunde jag få följa med. Ja, problmet var att de skulle åka tisdag till torsdag, då jag jobbar. Men om Emma nu kan så lyckas jag nog ge bort och bta bort dagarna. Hoppas på Emma! haha. Annars så får jag helt enkelt fråga om jag kan avsäga mig den dagen. Annars får jag jobba. Ne, det är inget alternativ längre! Fast det lär ju bli ett måste om ingen kan jobba för mig. Får hoppas på det bäst helt enkelt.

Sen när jag ändå var igång med att ringa och fixa grejer så ringde jag till min fader. Lucas som svarade och han sa direkt: ska du fråga om du får låna bilen eller? Hade nämligen pratat med honom på msn om det lite lätt. Jag visste inte alls hur min fader skulle ställa sig till att låna ut en bil så var lite osäker. Så hör jag hur Lucas säger detta när han lämnar över telefonen: Linn vill låna en biil! hah. Men det verkade ju gå bra i alla fall, det var ju tur och snällt. Emmaboda here we kommer.

Har även tänkt på det här. Har en ny bil nu ju, registreringsnummret är HHC. Helt värdelöst. Dup var ju bra, duppen liksom. Mercedesen heter Wup, wuppen. Var ju kul. Hur som helst, HHC- går ju inte. Tänkte lägga 5000 kronor på att få en egen skylt. Typ kanske.. 2cool4u? Vore la fräsigt hahah. Tror jag börjar bli lite yr av denna fuktighet alltså, puuh. Lite nervös med, för scandicändringarna.. Neh nu ska jag läsa eller nått. Hej

Inga kommentarer: