lördag 20 juni 2009

Bästa frukosten!

Goddagens! Midsommar igår blev bra faktiskt. Jag och Elin hade det trevligt tillsammans hemma hos henne först som jag skrev igår. Vi löste lite korsord och smuttade lite på champagnen. Sedan begav vi oss med buss till juneporten där vi hoppade av och började promenara. Vi gick till stadsparken (och glöm inte att jag hade mina 12cms klackar) där vi blev uppmötta av Poolatan och en flicka som hette Sofie. Det visade sig att de hade promenerat en bra bit för att möta oss och det var en tuff promenad. Hem till Linus begav det sig där ett gäng trevliga människor befann sig. Vi hade det roligt och´dansade bland annat runt till goo musik, såsom håkan. Fina grejer. Vid 1-tiden var det dags att börja gå mot bussen. Vi visste knappt var vi var men hittade i alla fall fram tillslut, efter kasnke 40 minuters promenad. Hade jag vetat detta hade jag nog faktiskt inte tagit de skorna denna afton. Dom fick lite stryk så jag idag. Lite skavda på kanterna och klackarna är rätt slitna..stackarna.

Idag har jag slappat framför tv:n än så länge. Ska nog fortsätta göra det med. Till frukost tog jag mig grillad kyckling med klyftpotatis och tsatsiki. Mums, en riktig höjdar frukost är vad man kan kalla det.
Inatt åker mamma och nalle puh till landvetter för att åka till rhodos. Det blir jag, christopher och hundarna en vecka framåt. Och mormor då som vanligt såklart. Det blir nog trevligt det.

Inga kommentarer: