måndag 15 juni 2009

Bra bok!

Kul hur saker kan slumpa sig. Har precis läst ut en bok på några dagar nu. Den heter Såld och handlar om en flicka som blir prostituerad mot sin vilja och hamnar i Sverige. Mycket hemsk bok men väldigt bra tycker jag. Inatt drömde jag om attt jag var henne och det är nog bland det absolut värsta som kan hända en människa, så som hon hade det. De skrev också i boken att de var tvungna att censurera vissa saker och inte ta med dem för att det var för hemskt att skriva ner. Fy satan tusan. Ja, men så nu tittar jag i alla fall på Tyra bank show. Så handlar det om prostitution där med, sicken slump. En pappa som hade sålt sin dotter till andra män tror jag det var, missade början. Hon verkade dock inte ha det lika hemskt som hon i min bok, men ändå! Sen var det en annan dam där som prostituerade sig helt frivilligt. Väldigt kaxig och glad över att tjäna bra pengar på att vara prostituerad. Undra hur hon mår egentligen. Hoppas hon inerst inne mår dåligt så hon tillslut lägger av. För hon kan i alla fall välja att sluta. Stackars tjejen i boken höll på att dö när hon försökte rymma eller klaga det lilla minsta. BORT MED SKITEN.

Annars är det en bra dag idag tror jag. Ska åka till Sophia sen och träffa några från SP3A. Det blir nog kul och trevligt. Nu ska jag äta lite makaroner och köttfärssås!MUMS.

Inga kommentarer: