måndag 22 juni 2009

Pojkvännen flyttar in

Nu har min käraste pojkvän flyttat in till mig, även hans dator. Vi sitter och skriver till varandra över msn och har det trevligt! Skönt att inte vara ensam med hundarna nu till natten, härligt att ha en människa vid sin sida. Att man har en så bra och go människa gör ju saken ännu bättre!

Annars idag har jag träffat Elin. Vi köpte oss en glass när det fortfarande var sol. Vi trodde solen skulle hålla i sig lite längre så vi tog bilen och båda hundarna och åkte till en sjö. Där gick solen i moln tyvärr, men det var ju en trevlig lite utflyckt ändå.

Imon ska jag och Christopher kanske baka bullar om vi känner för det. Superduper nice. Vanlijbullar är min absoluta favorit i alla fall. Men nu kanske man ska ta och sova strax, efter en sista nattmacka. Så hungrig. Nej nu överdrev jag. Jag är lite hungrig, mest sugen. Godnatt!!

Inga kommentarer: