onsdag 24 juni 2009

Grillning på G

Otroligt lite bilder dessa dagar.. Tyvärr, tar inte med mig min kamera till stranden. Det är på stranden jag har varit idag med. Det var superskööööönt. Vi var i och badade en lång stund idag. Var dock genomfrusen när jag kom upp sen hah.

Väl hemma gjorde jag lite nytta igen. Som husmor blev det att laga mat till lilla pojkvännen innan träning. Maten var även till mig själv. Idag bjöd jag på spagetti och köttfärssås vilket var smaskens. Efter detta tog jag bilen med mormor till maxi. Hon ville nämligen handla och det fick hon göra. När jag kom hem var jag vaaaarm och ville bada. In i bilen igen, hämtade elin och vi åkte till västersjön. Myran Och Loppan var med. Det var en del andra hundar där och en häst så Loppan var lite jobbig och vimsig, men skön ändå.

Nu försöker vi få igång grillen här för vi ska grilla kött. Det bli kotletter, pressad potatis, bearnaisesås och, tror det eller ej, halloumiii. MMHHHHH

1 kommentar:

Henrik sa...

Hej Linn!

Jag ville egentligen bara visa mina fina Linn-hälsningar som jag har samlat ihop till en kompis (du kan aldrig gissa vad hon heter). Kika gärna en snabbis, tänkte att alla som heter Linn skulle bli glada av dem!

De är fotograferade från när och fjärran. Och fler kommer in hela tiden. =)

MVH
Henrik