tisdag 23 juni 2009

Sommar och sol

Dagen på stranden idag var otroligt skön. Vi var där några timmar och stekte i solen. Jag läst ei min bok som bara blir bättre, och bättre och snart är den slut. Men då har jag sådan tur att jag har en uppföljare på den här hemma. Kanon. Jag och Joel tog oss ett dopp i vättern. Årets första dopp för min del. Det var rätt kallt, inte så att jag var i och splaskade runt länge. Men jag dök ner med huvudet under ytan ocht og några simtag, det gjorde jag allt. Christopher däremot doppade tårna, sen bangade han på att doppa sig. Sådan liten fegid är han!

Väl hemma har jag lagat mat till de små pojkarna. Stuvade makaroner och köttbullar stod det på menyn idag. Det blev riktigt gott faktiskt. En väldigt komplicerad rätt, ajemen. Sedan så har ajg vattnat blommorna i trädgården. Sådant jag måste göra nu när jag har hand om huset.

På torsdag ska jag få följa med Christopher, Joel och Samuel till Bunn och åka båt och fiska. blir nog super, jag som aldrig har fiskat förr. Någon gång ska väl bara den första. Jag tänker mest sola där tror jag ändå. Få en ritigt goo bränna. Nej nu blir det snart halloumiii, muuuuummsss!!!

Inga kommentarer: